Kroon op implantaat

Kroon op implantaat

Mist u een tand of kies? Is uw bestaande tand of kies zodanig beschadigd dat deze niet meer gebruikt kan worden als basis voor een brug of kroon? Dan is een kroon op implantaat (ook wel enkeltandsvervanging genoemd) een mooie en structurele oplossing voor u!

De voordelen kroon op een implantaat

  • Het slijpen van uw naastgelegen gezonde tanden/kiezen is in tegenstelling tot bij een traditionele brug, niet nodig.
  • Het is een structurele oplossing.
  • Een implantaat voorkomt slinking van de kaak.
  • Het is een eenvoudige ingreep.
  • Het is vaak kostenbesparend t.o.v. een 3-delige brug.
  • Het is ook voor achterste kiezen een goede oplossing.
Praktijk sfeerbeeld

Wat kost een implantaat met kroon?

Wij werken met kwalitatieve en veilige implantaten die wij voor een scherpe prijs kunnen aanbieden. Wij kunnen u de volledige behandeling, inclusief de kroon voor u (laten) begroten. Een kroon op een implantaat maakt geen onderdeel uit van de basisverzekering. Heeft u een aanvullende tandartsverzekering, dan wordt een deel van de kosten mogelijk vergoed door uw zorgverzekeraar. Over de hoogte van de vergoeding adviseren wij u hierover contact op te nemen met uw zorgverzekeraar of uw polis te raadplegen.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Zeist - XQdent? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 8602.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:00 - 12:30 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 17:00
woensdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Montaubanstraat 16
Zeist 3701HR
Route

Patiëntervaringen

2886 reviews · ⭐ 9.2 gemiddeld

Gewldig

Op tijd, let op de details en bied advies

Zorgzaam en vertrouwd

Weer Fijne ervaring gehad bij Tandarts Co knoef waardoor mijn angst voor de tandarts flink is afgenomen.

helemaal top

professionele aanpak en gedegen advies

uitstekend en snel geholpen

Nadat een stukje van een tand afgebroken was, kon ik op dezelfde dag worden geholpen. Het resultaat was uitstekend! Niets meer te zien.

Duidelijkheid

Meteen al gezien dat er bij mij geen mogelijkheden waren om kies te behouden. Goede informatie. terug naar eigen tandarts gestuurd

Goede en persoonlijke tandzorg

Co is een fijne tandarts met hart voor de patiënt

Deskundig

Vriendelijke en professionele behandeling.

Zeer prettig

Goed advies. Duidelijk wat de situatie is. Gaat voorvaarend te werk.

Zakelijk, vriendelijk en adequaat

Acuut probleem. Snel behandeld en adequaat behandeld

Kundig

Fijn geholpen. Professioneel. Vakkundig.

Snel geholpen

Snel geholpen door leuke vakkundige tandarts en collega. De receptioniste van 8 uur mag wel wat vriendelijker zijn.

Hele prettige en deskundige behandeling

Goede, deskundige behandeling, zorgvuldige afspraak, herinnering aan afspraak, fijne tips voor onderhoud.

Prima

Snel, zorgvuldig en efficiënt werk

Goed

Prima geholpen, zoals altijd.

mijn ervaring is gewoon goed

Gewoon een goed ervaring

Goede

Goeie vangst goeie behadeling en prina advice

Goed

Geen klachten

Goede deskundige zorg

Op een vriendelijke manier vindt de behandeling plaats

Goed

Goede uitleg en netjes geholpen

Goed ontvangen en behandeld

Goed op je gemak gesteld, gelijk verdoofd, geen pijn gehad, ook geen napijn.

Heel prettig

Bij de praktijk word ik en mijn gezin altijd even prettig en vlot geholpen. We worden keurig op tijd geholpen, met aandacht voor ons persoonlijk en onze vragen. Echt heel fijn en aan te bevelen!

Prima

Mijn halfjaarlijkse controle bij de mondhygienist verliep weer prima, prettig contact, goed advies en niet al te onprettige behandeling.

Vriendelijk geholpen

Het was een erg vriendelijke tandarts en ook eerlijk betreft de behandeling ( er was iets afgebroken bij m’n kies ) vlot gerepareerd ( vulling) weinig pijn en de assistente , Caroline is echt een super fijne vrouw ! Stelt je op je gemak en is zorgzaam en vriendelijk Pluim voor deze twee kanjers